pühapäev, 14. veebruar 2010

Sõprusest,sõbrast....

*
Palju sõpru on mul
ja palju sõpru on sul.
ära reeda neid,
siis nad armastavad meid.

KAIMO

*
Sõbrapäeval sõpru külla ootan ma
kui nad tulevad,
siis ütlen neile tere ka.

GREETE

*
Mul on mitu sõpra,
sõpru unustada ei tohi.
Sõber peab sõpra hoidma,
kaitsma ja kallistama.

AIRIN


*
Sõpra peab hoidma,kaitsma.
Kui sõber hädas on,
siis appi tõttan ma.
Ja kui mina hädas olen,
siis sõber aitab mind ka.

MERLIS

*
Sõber on mul väga hea,
tal ma külas käima pean.
Temaga ma mängin palju,
täna, homme, alati!

GEIDI

*
Puhub soe kevadtuul,
lehekene tärkab puul.
õitseb väike lilleke,
rõõmuks meile kõigile

KASPAR

*
Minul kodus väike kiisu
kellel nimeks Miisu.
Hommikul ta piima lakub,
õhtul alle vorsti pakun.
Öösel hiirtele ta jahti peab,
trepile nad ritta seab.

PIIA

*
Mina olen emmel Kiku,
kodus on mul kiisu Miku.
Miku hästi palju nurrub,
tal on pikad valged vurrud.
Miku meil sõõb palju kala -
see on tema maiuspala.
Kui on õues külmad ilmad,
diivanil tal kinni silmad.

KIRSIKA

*
Päike tõuseb ja vaob
sõber on ja kaob -
kuid mõtle sõber sellele,
et mälestus jääb minule.

STEFANI

*
Sõpru ei pea olema palju!
Õige sõber on kindel kui kalju!
...
JANELI

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar